Subject: Filmide toetuskava
From: "Anastasia Hohrjakova" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 10:08:49 +0300

Tere

Tegeleme Kliimaministeeriumis merendusele suunatud toetusmeetmete 
väljatöötamisega. Märkasime Kultuuriministeeriumi rahastatud filmide 
toetuskava Film Estonia, mille tingimusi me sooviksime täpsustada.

Toetustingimustes tuuakse välja, et maksimaalset toetuse määra (30%) saab 
taotleda juhul kui filmiprojektis kasutatakse Eesti tegijaid, näitlejaid ja 
tootmisbaasi. Küsimus tekkis just „tootmisbaasi“ kohta – kuidas te täpsemalt 
seda praktikas määratlete ning kontrollite?

Parimate soovidega

Anastasia Hohrjakova
Merendusosakonna õigusnõunik
Kliimaministeerium
[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

+372 55650595

Suur-Ameerika 1, Tallinn